måndag 18 november 2013

Min julklänning

Jag har köpt mig en julklänning. Det var mång år sen jag gjorde det sist, kan faktiskt inte ens minnas när det var utan det har mest blivit kjolar och byxor.
 
 
Bild lånad från: http://www.mq.se/article/kendra_dress?attr1_id=1347
Följ länken för bättre bild
 
Den hängde på en skyltdocka längst ut i butiken och jag förälskade mig i den direkt och tog med mig ett exemplar till provhytten. Att jag sen fick prova en storlek mindre och inse att det var den storleken jag skulle ha gjorde inte intrycket sämre.
Tråkigt med svart kanske?
Ifjol köpte jag mig en röd tunn lite längre kofta som jag tänkte kunde bli fin att ha även till denna klänning för att få lite färg också. Bara armar är ingen hit för mig under vinterhalvåret eftersom jag är väldigt ljushyad och blek som bara den vid den här tiden.
 
 
Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Jättefin, tycker absolut att man kan ha svart på julen. Det är ju bara att piffa upp den med en röd, tunn kofta :-) Eller lite smycken.

    & jag är som du. INGA bara armar unde vinterhalvåret. brrrrrr.

    Kram

    Heléne
    http://helenesjul.blogspot.se

    SvaraRadera